Добро пожаловать на Net4ALL

Привет, рады видеть у нас на портале. Для полноценного использования возможностей нашего форума вам необходимо зарегистрироваться. Зарегистрировавшись, Вы сможете общаться с другими членами сообщества, просматривать, скрытые от гостей, разделы и многое другое. Не забудьте привязать SteamID к профилю форума, чтобы выигрывать VIP на ивентах и другие призы.

Зарегистрироваться

I Can't connect to the server ip.

Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.

XXE[X]oDus™

Новичок
Регистрация
28 Окт 2016
Сообщения
5
I am not able to connect to the server for almost 24 hours now. It fails after 4 retries. Can an administrator check, if my Steam_id is blocked? STEAM_0:1:19765234

Thanks.
 
Your server dont appear on my list, I cant connect either, It say "connection failed after 4 retries". Seems like something is blocking me from joining the server.
 
I am not able to connect to the server for almost 24 hours now. It fails after 4 retries. Can an administrator check, if my Steam_id is blocked? STEAM_0:1:19765234

Thanks.
Try reboot the computer and router.
 
У меня тоже самое было, вчера . Помогло когда я перезагрузил комп и роутер.
 
tracert zm.net4all.su type in the command prompt and write the trace result
 
I tried, its not working. My ip : 87.254.170.70 is blocked for some reason. Thats why I ask higher admin who have access to the server, to check if the ip mentioned above is somehow blacklisted or idk.

P.S. I am talking about Zombie Escape CS:S server.
 
I'm sorry for a very long response.

I've sent a message to our game server provider with a description of your problem. They usually answer in several hours, so tomorrow morning we will defiantly have an answer.

Can I ask you to try to connect on out Zombie and Hunger Games servers in CS:GO or/and make a tracers to them?

I think, that the situation was caused by a DDoS attack, that flooded out GSP's international channels, so some players outside Russia are not able to connect to the server.
 
Последнее редактирование:
Хитрый Ёжик у меня уже 3 дня подряд такая ошибка, помогает когда перезагружаю роутер.
 
Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Назад
Сверху